lördag 17 mars 2012

9 mars: Borta från EU-nämnden

Som möjligen är förståeligt kunde jag inte gå på EU-nämnden i dag. Det grämer mig.
För det var viktiga ting som behandlades, framför allt ekonomin i Europa där finansminister Anders Borg var föredragande.
Jag vill passa på att tacka alla - inklusive just finansministern som sänt en särskild hälsning - för all omtanke som ägnats mig i dessa, uppriktigt sagt svåra dagar.
Det gäller utöver alla partivänner på skilda hålla också ordförandena i skatteutskottet, Henrik von Sydow (m), och finansutskottet, Anna Kinberg Batra (m). Jag vill också nämna att Anders Karlsson (s) - som i skatteutskottet sitter på andra sidan bordet - har sänt en hälsning, det gläder mig.
Jag kan i detta sammanhang få sagt att jag inte orkar tala i telefon ännu, men det ändrar sig säkert.
Tack för alla vänliga tankar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar