tisdag 12 november 2013

5 november 2013: Inför fp-landsmötet

På kvällen besök i kommunalhuset i Täby där företrädare för de sex nordostkommunerna har ett eget litet minilandsmöte. Om jag själv kommer att vara landsmötesombud är osäkert, för eftersom jag kommer att vara skribent i NU under tre veckor blir det konstigt att också vara ombud - därför avser jag avstå. Däremot deltar jag gärna i debatterna före.
  Med vid mötet är landsmötesombuden Lars Tunberg, Täby, Gunnel Orselius-Dahl, Vallentuna, Eva Wittbom, Täby och Hans Andersson, Södertjära medan Eisabeth Gunnars, Åkersberga är förhindrad.
  Intressanta diskussioner!
  (Min ersättare som landsmötesombud kommer att bli Gabriel Romanus, välkänd i fp-sammanhang sedan början av 1960-talet, invald i folkpartiets partistyrelse 1962.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar