lördag 6 oktober 2012

1 okt: Demoskop frågar om Telia

Jag har blivit uppringd av Demoskop, ett undersökningsföretag i Stockholm som man presenterar sig som och gör undersökningar om ditten och datten, den här gången om vad svenska folket tycker om Telia.
  Det hade jag gärna berättat för Demoskop - om man inte inledningsvis framhållit att deras 4-5-mintersintervju "garanterar full anonymitet".
  Då vill jag - som vanligt - inte vara med. Hemliga åsikter tycker jag från början till slut är förskräckliga att kräva av en riksdagsledamot - man måste väl kunna stå för sina åsikter!
  Anonymitet är till för sociala medier, där går det tretton anonyma inlägg på dussinet numera. Förskräckligt!
   Men jag kan berätta här vad jag tycker:
   Om Felia tycker jag mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar