lördag 22 december 2012

21 dec. På spåret (www.svt.se/pasparet.se)

Deet finns många bra TV-program, min favoritkanal är www.access.se som har mängder med intressanta samhälls- och musik- och andra kulturprogram.
  Ett annat varotiprogram är På Spåret (utom när man skall gissa på maträtter). Det har en intressant form och man får lära sig mycket. Kanske borde Jan Björklund intressera någon för att göra programmet På mattelektionen?
  Dagesn program med Kristian Luuk och Fredrik Lindström tar mig och andra tittare till först en svensk stad (lite för lätt), sedan till Mexico City och Cannes. Har man som jag inte varit där, blir upplevelser förmodligen inte fullt lika intressant som om man varit där men tillräckligt nog.
  Luuk och Lindström når dock i vad jag vill kalla programledarnas trivselfaktor upp riktigt till främst Ingvar Oldsberg och även tennisvetaren Hellberg, men får fullt godkänt.
   Fyra stjärnor på en femgradig skala.

1 kommentar:

  1. Mitt varotiprogram(sic) är att följa sagan om Sodexo.
    Senaste avsnitt: "Prisons: le lobbying très efficace de Sodexo". Källa
    Ett Gott Nytt År önskar fin egen tyrkfelsnisse
    Bo Bengtsson/Johanneshov

    SvaraRadera